Dr Goran Lažetić

Psihijatar

Autor više knjiga i priručnika iz oblasti bolesti zavisnosti i zdravog stila života

Neka interesovanja?

Subscribe!

Primite nove tekstove putem e mail-a. Upišite e mail adresu ukoliko želite da se prijavite putem FeedBurner!

уторак, 11. август 2015.

Ruža na jastuku

I tek ponekad
stavim ružu na jastuk
da miriše...
Odvrne mi slavinu sećanja
ne propuštajući ni najmanji detalj
koji je ostao upamćen o tebi
da uludo isteče.
I tek tada dozvoljavam srcu
da tiho uzdiše
za vremenom prošlim,
rugajući se samom sebi
zbog neuspeha.
Vatra ponovo se pali.
Nemilosrdno,iznutra me peče,

a onda krenu kiše suza
da je gase...
Kako je teško provesti veče
u samoći
obavijen strahom,
ne zbog prošlosti,
već od budućih dana što dolaze...
I tek ponekad
stavim ružu na jastuk,
umesto tebe
ruža da mi miriše...
Podseti me
da sam i ja
nekada
znao šta je ljubav...

(1998.)

zbirka pesama, goran lazetic